Politica de livrare

Informații generale

Popa Octavian Aurelian P.F.A., având C.U.I. 32705719, număr de înregistrare în Registrul Comerțului F12/135/2014, cu sediul în Cluj-Napoca, str. Aurel Vlaicu nr. 44, bl. V16, sc. 2, et. 8, ap. 68, cu contul bancar RO76BTRLRONCRT0249481901 (pentru RON), respectiv RO26BTRLEURCRT0249481901 (pentru EUR), ambele deschise la Banca Transilvania, numită în continuare Only One®, pune la dispoziție prin mijloace web sau social-media atât servicii cât și produse fizice și /sau digitale, după cum urmează:

1. serviciile digitale:

    a) serviciile digital-remote care sunt prestate la sediu/punct de lucru propriu și cuprind strict manopera și două modificări;

    b) serviciile digital-hibrid care sunt prestate atât la sediu/punct de lucru propriu cât și la sediul/punctul de lucru/biroul clientului și cuprind pe lângă manoperă și două modificări și cheltuielile de transport și sau cazare, după caz.

2. serviciile de consultanță;

3. produse digitale;

4. produse fizice.

Serviciile digital-remote vor fi livrate după îndeplinirea obligațiilor beneficiarului prin mail, prin diverse platforme de stocare și share în cloud (Google Drive, OneDrive, WeTransfer etc) sau, daca a fost stabilită de comun acord, printr-o linie de comunicare de orice tip de platformă de socializare și/sau comunicare sau de tip mesagerie (Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram, Instagram etc), în termenele agreate în raport de complexitatea și cerințele beneficiarului.

Serviciile digital-hibrid vor fi livrate după îndeplinirea obligațiilor beneficiarului prin mail, prin diverse platforme de stocare și share în cloud (Google Drive, OneDrive, WeTransfer etc) sau, daca a fost stabilită de comun acord, printr-o linie de comunicare de orice tip de platformă de socializare și/sau comunicare sau de tip mesagerie (Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram, Instagram etc) dar și la sediul/punctul de lucru/biroul clientului, în termenele agreate în raport de complexitatea și cerințele beneficiarului.

Serviciile de consultanță vor fi livrate după îndeplinirea obligațiilor beneficiarului fie prin întâlnire Zoom pe care beneficiarul o pate rezerva în calendarul Only One® de pe platforma Calendly sau stabilită de comun acord și transmisă beneficiarului din calendarul Only One®, ca invitație, spre a fi salvată de către beneficiar.

Produsele digitale vor fi livrate după îndeplinirea obligațiilor beneficiarului prin mail, prin diverse platforme de stocare și share în cloud (Google Drive, OneDrive, WeTransfer etc) sau, daca a fost stabilită de comun acord, printr-o linie de comunicare de orice tip de platformă de socializare și/sau comunicare sau de tip mesagerie (Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram, Instagram etc), în termenele agreate în raport de complexitatea și cerințele beneficiarului.

Produsele fizice sunt livrate din punctele de lucru Only One® ținându-se cont de stoc de locația cea mai apropiată față de adresa unde primește beneficiarul produsul. În cazul în care produsul nu este unul de stoc ci este din stocul furnizorilor noștri, acest tip de produs vine cu frecvență săptămânală/lunară din depozitele partenerilor noștri. Livrarea unui asemenea produs sau orice intarziere de livrare a produselor, inclusiv cele din stocul propriu va fi lămurită imediat după plasarea comenzii de către beneficiar.

Confirmarea plății, dar și informații cu privire la costul transportului le vei primi pe email.

Modalități de Livrare

Poți opta să ridici comanda personal, dacă este cazul, dintr-unul din punctele noastre de lucru,sau să primești comanda prin curier.  

Firma noastră colaborează cu firmele de curierat Fan Courier, FedEx și Cargus. Dacă situația o impune și/sau nu creează cheltuieli suplimentare, produsele pot fi expediate și prin intermediul altor firme de curierat, la comanda clientului.

Costul Livrării

Costurile de transport sunt suportate de către client. Informații cu privire la costul transportului le vei primi pe e-mail de la agentul de vânzări. Acest cost se schimbă în funcție de greutate, dimensiune și de numărul de kilometri și e posibil să fie pus la dispoziție și înainte de finalizarea comenzii.

Termenul de transport

Termenul de transport este calculat din data în care îți confirmăm comanda, iar aceasta poate varia în funcție de modalitatea de plată aleasă dar și de produsele alese.

Comenzile cu produse fără personalizare confirmate până la ora 14:00 se expediază în aceeași zi, iar cele confirmate după ora 14:00 vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare. Dacă o comandă a fost confirmată vineri după ora 14:00, comanda se va expedia Luni. (sau în prima zi lucrătoare în caz de zile libere legale)

Dacă ai nevoie de mai multe informații despre livrare sau ai întrebări de orice fel în legătură cu produsele noastre sau tehnologiile cu care lucrăm, nu ezita să ne contactezi!