Politica de returnare

Vrei să returnezi ce ai comandat?

Iată câteva condiții de respectat în cazul produselor returnate: 

  1. produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit;
  2. asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi; îți protejezi datele, iar produsul poate fi adus la versiunea inițială de software;
  3. faci returul cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care ți-a fost livrat produsul;
  4. produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care ți-a fost livrat;
  5. dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat; returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate;
  6. nu acceptăm returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii;
  7. nu acceptăm returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, sau dacă produsele au licențe OEM activate;
  8. dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
  9. nu se returnează diverse carduri de tip Card Cadou și/sau diverse licențe electronice.

Cât durează finalizarea unui retur?

Curierul vine la adresa indicată în cel mult 3 zile lucrătoare de la semnașarea dorinței de retur. Uneori chiar a doua zi. 

Termenul de soluționare  este de 14 zile calendaristice, include ridicarea produsului, evaluarea lui din punct de vedere tehnic si estetic și procesarea restituirii, urmând ca în 2-3 zile de la soluționarea returului să primești banii înapoi pe cardul de pe care ai făcut plata (vezi dreptul legal de retragere în 14 zile pentru comerț la distanță).

Dacă întâmpini probleme sau ai neclarități, te rugăm să ne contactezi.

Cum înlocuiești un produs și cât durează?

Procedura este următoarea:

  1. faci retur produsului cu probleme și primești unul nou sau faci retur celui pe care nu-l vrei și comanzi unul nou;
  2. completezi fișa de retur pe care o primești pe mail de îndată ce ne semnalezi dorința de returnare a produsului pe care vrei să-l înlocuiești;
  3. predai produsul curierului, îl trimiți prin poștă sau îl lași la EasyBox sau la unul din punctele noastre de lucru, în funcție de ce ai bifat pe fișa de retur;
  4. Odată ajuns în depozit, produsul e verificat și evaluat pe toate părțile;
  5. după evaluare, în 2-3 zile de la soluționarea fișei de retur, primești și banii înapoi;
  6. între timp, poți plasa o nouă comandă pentru produsul pe care îl dorești.

Cum poți modifica datele returului?

Fie că te afli în perioada de retur și vrei să schimbi adresa de ridicare sau de predare, datele de contact sau modul de restituire, fie că nu te afli în perioada de retur și vrei să modifici fișa, cel mai bine e să anulezi fișa de retur înregistrată și să completezi una nouă cu datele corecte. În acest sens, contactează-ne!

Cum procedezi dacă nu ai niciun semn legat de retur?

Dacă în termen de câteva zile nu ai primit niciun semn de la noi din care să reiasă statusul preocesului de returnare, e posibil ca ceva să nu fi mers bine. E ok și dacă recompletezi o fișă de retur, dar pentru a fi sigur că te vei încadra în termenul de returnare, contactează-ne!

Cum procedezi dacă nu ai trimis produsele conform fișei de retur?

Dacă din diverse motive - omisiune, eroare, uitare - nu ai trimis toate produsele cuprinse în fișa de retur, contactează-ne și vom stabili împreună în ce condiții se va prezenta un curier pentru a le ridica și transporta înspre noi. De asemenea, dacă ai trimis din greșeală mai multe produse decât cele cuprinse în fișa de retur, contactează-ne și vom stabili împreună în ce condiții se va prezenta un curier pentru a le ridica de la noi și transporta înapoi. 

Cum primești înapoi banii la retur dacă nu ai cont bancar?

E clar că dacă nu ai cont bancar, ai cumpărat produsul cu plata ramburs sau orice altă soluție care nu face legătura între tine și un cont bancar în care să îți returnăm banii în 2-3 zile de la soluționarea fișei de retur; foarte probabil vei primi banii tot prin curier acest fapt fiind taxat cu o sumă, direct proporțională cu valoarea banilor de returnat, motiv pentru care, înainte de transmiterea pe această cale a banilor vei fi contactat pentru a ți se aduce la cunoștință termenul în care vei primi banii precum și costurile pe care trebuie să le suporți. 

Cum folosesti Voucherul primit în urma returului? 

Dacă în urma unui retur decizi că dorești să cumperi altceva de pe site-ul nostru, atunci contactează-ne și vom stabili împreună valoarea unui Voucher care îți va fi transmis pe mail. 

În maxim 14 zile (calendaristice) din momentul în care ai finalizat fișa de retur, vei primi voucherul.Dacă au trecut cele 14 zile și încă nu ai primit voucherul pe e-mail, contactează-ne!

Vei putea folosi acel voucher într-o perioadă de 14 zile. La o viitoare comandă pot fi cumulate mai multe vouchere emise de Only One®. Reține! dacă suma voucherelor nu este integral utilizată la o comandă, aceasta se va pierde, fără a o mai putea utiliza la o viitoare comandă.

Dacă consideri că termenul de folosire a voucherului va expira fără a găsi utilă folosirea acestuia, contactează-ne și vom stabili împreună cum vom transforma în bani valoarea de primit precum și modul în care această sumă de bani va ajunge la tine. 

Ce este taxa de aducere la conformitate? 

Dacă produsul returnat nu se încadrează în condițiile de respectat, e posibil să aprobăm returul contra unei taxe. Mai concret, când ți se vor restitui banii, vei primi o sumă mai mică decât ai dat tu când ai achitat comanda. 

Știm că asta ar putea fi o surpriză neplăcută, dar vei fi sunat și informat în cazul în care trimiți un produs neconform și ți se va aduce la cunoștință situația, precum și faptul că ți se va opri o sumă de bani și evident vei afla concret suma. Poți să nu fii de acord și atunci produsul se va întoarce la tine.

Ce faci dacă termenul de restituire a banilor a fost depășit? 

Dacă nu ai primit banii înapoi la timp, te rugăm să ne  contactezi.  

Dar nu uita: te rugăm să mai verifică o dată dacă a trecut perioada de maximum 14 zile calendaristice de la înregistrarea fișei de retur. Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va face în contul respectiv, situație în care te rugăm ca în afara celor 14 zile calendaristice să iei în calcul alte maxim 2-3 zile care pot întârzia intrarea banilor în contul tău din motive ce nu țin de Only One®, ci de proceduri și reguli inter și/sau intrabancare de decontare /încasare a banilor.

Retur la easybox 

DA, e posibil. L-ai primit în EasyBox, tot acolo îl și poți returna! 

Completează fișa de retur și selectează predare personală la easybox (această opțiune ți se va afișa dacă produsul e eligibil). Vei primi pe email și/sau SMS un PIN/cod QR cu care vei putea deschide ușa locker-ului în care vei lăsa produsul. 

Totuși pentru a returna un produs prin EasyBox, trebuie să respecți câteva condiții. De asemenea trebuie să știi ce ai de făcut dacă, din diverse motive, ai pus coletul în alt locker decât cel destinat. 

Totul depinde de tipul produsului. Contactează-ne și vei afla dacă un produs este eligibil pentru retur la easybox și vei putea bifa această opțiune în formularul de retur. Dar mai depinde de ceva. Și coletul contează! Asigură-te că ambalezi produsul returnat într-un colet ce respectă dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu depășește 20 de kilograme. 

Uite dimensiunile sertarelor easybox la care să te raportezi…  

  • mare = 47 x 44.5 x 39 cm 
  • mediu = 47 x 44.5 x 19 cm 
  • mic = 47 x 44.5 x 10 cm 

…precum și o listă de bifat, ca să știi că ai trecut prin toți pașii: 

Completezi formularul de retur 

Verifici dacă ai primit, prin email și SMS, un pin și un link către un cod QR. Ai nevoie de el pentru a deschide un sertar. 

Introdu codul pin sau scanează codul QR la easybox. 

Un sertar potrivit produsului tău se va deschide. Dacă totuși produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși 47 x 44.5 x 10 cm. 

După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, nu uita să finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care, din diverse motive, ai uitat sau ai abandonat procesul de retur, poți să scanezi codul QR sau să introduci codul pin pentru a parcurge pașii de mai sus. 

Dacă ai ajuns aici, returul e aproape gata. Vei primi un email care te va anunța când produsul ajunge înapoi la Only One®. 

Totuși, există posibilitatea ca mai multe sertare să fie deja deschise atunci când ajungi cu coletul la easybox. În acest caz, după scanarea codului QR sau după introducerea codului primit prin sms, e-mail sau din aplicaţie, vei vedea pe ecran mesajul ”Atenţie,easybox-ul are mai multe lockere deschise. Asigură-te că introduci coletul in locker-ul afişat pe ecran!”. 

În situația în care introduci coletul în alt sertar, nu-i nimic, se mai întâmplă. Dar scrie-ne imediat pe WhatsApp și vom demara procedurile necesare de localizare a coletului prin Sameday, ca să rezolvăm cât mai repede situația.

De asemenea, scrie-ne pe WhatsApp dacă mergi să depui tu pachetul la easybox și:

- ecranul nu funcționează;

- dacă locker-ul nu se deschide;

- dacă primești mesajul “PIN invalid”; dacă se întâmplă asta, probabil că ai depășit termenul de returnare a produselor comandate, ai introdus greșit codul sau nu ești la EasyBox-ul corect. Dacă nu ești în niciuna dintre situații și totuși primești mesajul “PIN invalid”, te rugăm să ne scrii pe  WhatsApp;

- Dacă ai ajuns la un punct de livrare unde toate sertarele s-au ocupat; atunci vei primi un mesaj pe ecranul easybox-ului. „Tu alegi dacă: 1.Te întorci mai târziu. sau 2. Te duci să lași returul într-un alt easybox din apropiere.“ Dacă e ceva neclar sau ai alte probleme, te rugăm să ne scrii pe WhatsApp.

Găsim o soluție.

De menționat că deplasările suplimentare pentru toate cele de mai sus se vor face cu largul sprijin al Only One® dar pe cheltuiala beneficiarului, cu excepția situației în care intervine necesitatea unui retur sau mișcare a produselor din alte motive decât cele legate de beneficiar și intenția sa de achiziție.